دایره‌المعارف بیماری های هفده گانه

دایره‌المعارف بیماری های هفده گانه

در سالیان گذشته که به علم اندوزی در خصوص بیماری های تخصصی هفده گانه پرداختم،همواره جای خالی کتابی با زبان شیرین فارسی که قلمی روان داشته باشد را احساس میکردم.

اگر چه که محققان در این خصوص فعالیت های بسیار شایسته و ارزنده ای داشتند،اما میتوان گفت که این دایره المعارف شاید گنجینه ای بی مثال از بیماری های تخصصی باشد.

در این کتاب شما علاوه بر آشنایی با اصطلاحات بیماری ها و اختلالات؛میتوانید در خصوص شرایط بیماری ها و نیز عوامل تاثیر گذار آن یعنی منشا بیماری ها آشنا شوید.

در کنار این امتیازها شما میتوانید با در اختیار داشتن این کتاب یک رفرنس مرجع در زمینه پزشکی داشته باشید تا از شایعاتی که در خصوص برخی بیماری ها زبان به زبان میشود در امان بمانید.

میتوان اشاره کرد که در اختیار داشتن چنین کتابی نه تنها به عنوان گنجینه فرهنگی کتاب که یک پزشک همراه برای شماست،کتاب میتواند در هر شرایطی برای خوانندگان آن اطلاعات مفید و سود مندی در اختیار دهد.

البته این کتاب خوانندگان تخصصی به خصوص دانشجویان محترم علوم پزشکی دارد،اما به علت ساده و روان بودن قلم نویسنده این کتاب میتواند در اختیار همه آحاد جامعه با هر سطح علم و دانش در این حوزه قرار بگیرد.

مجموعه دایره المعارف بیماری های هفده گانه؛ به عنوان یکی از کتاب های راهنمای مرجع در زمینه بیماری شناسی، شرایط و عوامل بیماری ها  و نیز اختلالات بیولوژیکی حاصل از بیماری هاست.

کتاب با قلم ساده خود شما را با اصطلاحات تخصصی بیماری ها نیز آشنا کرده تا اطلاعات خود را در زمینه پزشکی همواره به روز نگهدارید.

خواننده این کتاب میتواند، با در اختیار داشتن کتاب، همواره یک پزشک در کنار خود داشته باشد.

بالاخره انتظار ها به سر اومد و کتاب دایره المعارف بیماری های هفده گانه منتشر شد.
می دونیم که داشتن یک کتاب مرجع در زمینه بیماری ها اونم منطبق بر آیین نامه نظام وظیفه نیاز همه مشمولین و سربازان هست که دنبال سوالات خود در رابطه با معافیت پزشکی و دیگر مسائل مرتبط با بیماری های پزشکی معافیت هستید. 
برای همین موضوع این کتاب را گردآوری کرده که میتونید از لینک پایین صفحه وارد صفحه دانلود این کتاب بشید.

مشخصات کتاب:

امتیاز این کتاب برای موسسه وظیفه مشاور است و هرگونه استفاده غیر مجاز از آن پیگیری قانونی برای متخلف را خواهد داشت.

نام کتاب: دایره المعارف بیماری های هفده گانه
تعداد صفحات: ۵۷۳ صفحه
نویسنده: امیرحسین اخوان ارمکی
صحافی و طراحی جلد: محمد حسین ناجانی
تاریخ انتشار : پاییز ۰۲
تیراژ : ۲۰۰ نسخه
صاحب امتیاز: موسسه وظیفه مشاور

دایره‌المعارف بیماری های هفده گانه

مطالعه این کتاب برای همه آحاد جامعه مناسب میباشد.
خواندن این کتاب به دانشجویان رشته های علوم پزشکی نیز پیشنهاد می گردد.

برای دانلود کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید.